úterý 27. února 2018

Domácí úkol

PL z ČJ- čtení + číslování obrázků(objevují se tam i písmena, která jsme se neučili- nemusí děti tato slova číst-číslovat. Pokud ale dětem pomůžete se čtením ještě neznámých písmen, určitě jim neublížíte. ;)
M str. 17/3

Pro marody:
Práce s PL- čtení s porozuměním, práce na tabuli nácvik čtení již známých písmen a dvojhlásek.
SL str. 54/ text o Lucii, zelený puntík.
PS 25/ čtyři řádky.
M str. 17/ celá, práce na tabuli, práce se žetony (počítání do 20- dotkli jsme se tématu vztahy- o ... více, o... méně, chtěla jsem, aby děti vše názorně viděly a logicky u toho přemýšlely), slovní úlohy (např. V autobuse bylo 16 lidí. 5 jich vystoupilo a 7 nastoupilo. Kolik lidí jede na další zastávku? O kolik lidí více/méně jede teď? Apod... Děti hýbaly se žetony, tak názorně viděly, jaká možná řešení jsou a jakými možnými způsoby se k nim lze dobrat).

Žádné komentáře:

Okomentovat