úterý 11. prosince 2018

Úkoly

Z ČJ-uč. str. 68/2 utvořit synonyma a přepsat do ČJ-Š.
M str. 29/7.

Pro marody; informace:
Opakování slov opačného významu, seznámení se se slovy stejného nebo podobného významu- synonymy. ČJ str. 10/1,2.
V matematice jsme se celou hodinu věnovali sčítání a odčítání pod sebe. Prosím! Dbát na to, aby děti počítaly od jednotek a postupovaly k desítkám, stovkám, tisícům... Musí pochopit princip, aby měly základ pro počítání ve vyšších ročnících. I když příklad umí spočítat zpaměti (36+2), dbát na postup výpočtu(2+6=8, 0+3=3). Počítat pod sebe se učíme právě kvůli postupu. Zkoušky opět provádět výpočtem. Děkuji za spolupráci. :)
M str. 29/4.
PS str. , čtení s porozuměním- práce s textem.

Žádné komentáře:

Okomentovat